۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰

امام جمعه خلخال:

چرخ اقتصاد خلخال با ضعف مدیریت در گذشته کند شده است

چرخ اقتصاد خلخال با ضعف مدیریت در گذشته کند شده است

خلخال - امام جمعه خلخال گفت: چرخ حرکت اقتصادی شهرستان خلخال با تضعیف جایگاه مدیریت در گذشته کند شده است و انتظار داریم برای جبران این عقب ماندگی اقدامات اساسی در مرکز استان صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به بلاتکلیفی پست معاونت سیاسی فرماندار خلخال و اداره امور ادارات با پست سرپرستی اظهار کرد: مسئول عزل و نصب‌های شهرستان خلخال کیست و آیا این عزل و نصب‌ها با شایسته سالاری انجام شده یا نه.

وی با اشاره به علت محرومیت خلخال گفت: تضعیف مدیریت در گذشته در خلخال ضربه جبران ناپذیری به حرکت توسعه این شهرستان وارد کرده و استانداران سابق و مدیران کل در این امر دخیل بوده اند و مانع از توسعه این شهرستان شدند.

امام جمعه خلخال بیان کرد: به کارگیری مدیران ضعیف در پست‌ها، موجب ضرر شهرستان در حوزه عمرانی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها شده است و اکنون نیازمند توجه جدی از سوی استاندار اردبیل که منتسب به خانواده علما هستند، دارد.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به هفته قوه قضائیه و تبریک این سالروز به مردم شهرستان خلخال گفت: هفتم تیر یادآور رسالت عظیم شهید بهشتی ویاران وی است و این روزهای پرارزش باید همیشه در اذهان زنده بماند.

وی با قدردانی از دستگاه قضا در شهرستان خلخال گفت: انتظار می‌رود، به لحاظ قانون عدل و عدالت همچنان در قضا و رسیدگی‌ها لحاظ شود.

امام جمعه خلخال با اشاره به گذشت یک سال از دولت سیزدهم گفت: بعضی از مدیران هنوز نمی‌دانند که آیا خواهند ماند یا خواهند رفت به همین خاطر از مدیر ارشد استان انتظار داریم عزل و نصب‌ها را تسریع کرده و تکلیف مدیران را مشخص کند.

کد خبر 5522425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha